نوین خانه

نوین خانه | سریعترین راه برای ارتباط با تعمیرکاران و فعالان در حوزه تاسیسات واحدهای مسکونی و تجاری در هر منطقه

نوین خانه

نوین خانه | سریعترین راه برای ارتباط با تعمیرکاران و فعالان در حوزه تاسیسات واحدهای مسکونی و تجاری در هر منطقه


سایت نوپای نوین خانه پایه گذار نگرشی نو در دریافت و ارائه کلیه خدمات در حوزه تاسیسات
سرویس دهی ضعیف ، عدم پشتیبانی ، در دسترس نبودن ، قیمت ها بعضا غیر منصفانه و ...
اینها تنها بخشی از مشکلات در زمینه دریافت خدمات در زمینه تعمیرات و تاسیسات واحدهای مسکونی و تجاری به شیوه سنتی می باشد.
سایت نوین خانه توسط جمعی از دانشجویان حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه علامه و صنعتی همدان با هدف سهولت دسترسی به نزدیک ترین متخصصان تاسیسات در هر منطقه تهران ، در سال 95 پا به عرصه استارت آپها گذاشت.
محسن نظری یکی از مدیران وبسایت نوین خانه در این باره گفت : " پس از اینکه به ضعف های موجود در سیستم سنتی خدمات تعمیرات و تاسیسات منازل و واحد های تجاری پی بردیم ، تصمیم گرفتیم تا با راه اندازی این وبسایت که تمرکز آن بر ارتباط دهی هرچه سریعتر میان ارائه دهندگان خدمات تاسیساتی و دریافت کنندگان از سوی دیگر می باشد ، کار خود را در این حیطه آغاز کنیم.
وی افزود که در حال حاضر در فاز اولیه گسترش این ایده می باشیم و در آینده ای نزدیک قصد داریم تا با افزودن ویژگی های سودمند دیگر، به عنوان یک پلت فرم یا واسط بسیار کارا بین شرکتها و ارائه دهندگان از یکسو و مشتریان و استفاده کنندگان از این خدمات از سوی دیگر باشیم ."
سایت نوین خانه از طریق آدرس www.novinkhane.com در دسترس می باشد و شرکت های ارائه دهنده این خدمات قادر خواهند بود تا به صورت رایگان با انتخاب منطقه ای که در آن به سرویس دهی مشغول می باشند، اطلاعات لازم را وارد نمایند.

درباره منتشر کننده :
نوین خانه سامانه ایست برای ارتباط آسان و سریع با ارائه دهندگان خدمات تاسیساتی در هر منطقه . پس اگر شما نیز در این حوزه فعال هستید می توانید به رایگان اطلاعات خود را در سایت ثبت نمایید. هم چنین اگر استفاده کننده از این خدمات می باشید ، تنها با چند کلیک می توانید به نزدیک ترین ارائه دهنده خدمت مورد نظرتان در منطقه خود دسترسی پیدا کنید.

طبقه بندی موضوعی

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

حمام

  • محسن نظری
  • ۰
  • ۰

آشپزخانه

  • محسن نظری
  • ۰
  • ۰

عایق پنجره

عایق پنجره, عایق پنجره ها, عایق پنجره دوجداره

عایق-پنجره,-عایق-پنجره-ها,-عایق-پنجره-دوجداره

عایق نمودن پنجره ها

1) پنجره عایق 

2) ضخامت پنجره دو جداره 

3) لزوم عایق کردن پنجره

4) مزیت عایق نمودن پنجره ها 

 

 

 

 

1) پنجره عایق

پنجره عایق به پنجره های گفته می شود که با نام های دیگری نظیر پنجره دوجداره یا شیشه دوجداره نیز شناسایی می شوند. با عایق نمودن پنجره ها انتقال گرما نسبت به نمونه های فلزی کمتر انجام می گیرد. 

2) ضخامت پنجره دو جداره 

این پنجره ها معمولا در ضخامت با یکدیگر متفاوت می باشند. برای عایق صوتی یا کاربرد امنیتی طیف متفاوتی از ضخامت شیشه در اختیار شما قرار میگیرد. 

3) لزوم عایق کردن پنجره 

یکی از مهمترین کاربردهای این پنجره ها در مقابل آلودگی هوا می باشد. خصوصا در شهرهای بزرگ عایق نمودن پنجره ها رایج می باشد. از طرف دیگر به دلیل افزایش چشمگیر قیمت انرژی توجه به سمت عایق نمودن پنجره ها سوق پیدا کرده است. زیرا که شیشه ها و پنجره هایکی از دلایل بزرگ اتلاف انرژی در هر خانه ای می باشند

4) مزیت عایق نمودن پنجره ها

- عایق گرما و سرما

- جلوگیری از نفوذ دود و آلودگی هوا

- عایق صوتی

مقاوم در مقابل پوسیدگی

- متنوع بودن اشکال و طرح ها

مرجع: remodelista

 

فرم آنلاین نوین خانه

مشکلات خود را در این زمینه به نوین خانه گزارش دهید.

  • محسن نظری
  • ۰
  • ۰

دیوارپوش آشپزخانه, دیوارپوش بین کابینت

دیوارپوش-آشپزخانه,-دیوارپوش-بین-کابینت

نصب بک اسپلش آشپزخانه

1) دیوارپوش بین کابینتی

2) انواع دیوارپوش 

3) دیوارپوش آشپزخانه

اگر به دنبال ایجاد یک تغییر اساسی در آشپزخانه خود هستید می توانید بر روی نصب بک اسپلش آشپزخانه یا نصب دیوارپوش بین کابینتی فکر کنید. شما می توانید با صرف بودجه ای معقول جلوه آشپزخانه را دچار تحول کنید.

1) دیوار پوش بین کابینتی

نصب بک اسپلش آشپزخانه یا دیوارپوش بین کابینتی معمولا پشت گاز ،سینک ظرفشویی و یا کانتر آشپزخانه انجام می گیرد. علت اصلی آن نیز نظافت سریعتر و راحت تر می باشد . زیرا که احتمال پاشیدن قطرات روغن و آب و چربی و غیره بر روی دیوار در بخش های ذکر شده بالاست.

2) انواع دیوارپوش

کاشی استیل- اگر در آشپزخانه خود جزیره دارید می توانید از این جنس دیوارپوش استفاده کنید.

شیشه دکوراتیو-  اگر جنس دیوارپوش از ملامین یا لمینیت دورو باشد نظافت و نصب آن به سادگی قابل انجام است.

سنگ مصنوعی- علت اصلی دیوارپوش بین کابیتی محافظت از دیوار در مقابل آلودگی هاست اما می توان زیبایی را هم در این موضوع دخیل نمود .زیبایی آشپزخانه را با این نوع دیوارپوش دو چندان خواهید نمود. سنگ مصنوعی یکی از دیوارپوش های بسیار متفاوت و چشمگیر می باشد.

آینه- این گزینه نیز می تواند به عنوان دیوارپوش مطرح شود هرچند که نقطه ضعف آینه در انعکاس تصاویر اجسام می باشد.

مرجع: freshsome

در تیم http://www.novinkhane.com بک اسپلش هایی از جنس های مخلتف برای شما قابل پیاده سازی شدن می باشد:

سنگ

شیشه ای

استیل ضد زنگ

کاغذ دیواری و رنگی

  • محسن نظری
  • ۰
  • ۰

ایوان

ساخت ایوان و پاسیو

ساخت-ایوان-و-پاسیو

ساخت ایوان و پاسیو

1-پاسیو

2-کفپوش و سنگفرش ایوان

3-تزیین پاسیو با گیاهان

4-فضای نشستن در ایوان

 

1-پاسیو

 بسیاری از خانه ها به دلیل متراژ پایین امکان داشتن پاسیو و ایوان را ندارند. اما اگر شما در خانه خود بخشی با عنوان ایوان یا پاسیو در اختیار دارید بنابراین به جای اینکه به عنوان انباری از آن استفاده کنید  می توانید با قراردادن گیاهان به زیبایی منزل خود کمک کنید.

2-کفپوش و سنگفرش ایوان

انتخاب کفپوش و سنگفرش یکی از نکات مهم می باشد. گاهی اوقات لازم است به دفعات پاسیو یا ایوان خود را بشویید . بنابراین حتما هنگام خرید به این موضوع دقت کنید.

3-تزیین پاسیو با گیاهان

گیاهان نقش اصلی در ایوان و پاسیو و طراحی بام سبز ایفا می نمایند. با انتخاب گیاهان متنوع و رنگارنگ می توانید زیبایی خاصی به خانه خود ببخشید.

4-فضای نشستن در ایوان

اگر فضای مناسبی در اختیار دارید که برای نشستن نیز جای کافی هست می توانید به دنبال خرید میز و صندلی بروید. معمولا در ایوان و پاسیو و حتی بام سبز از جنسی استفاده می شود که ضد آب باشد و در مقابل نور خورشید نیز مقاومت لازم را دارا باشد. خصوصا در مورد بام سبز باید نوعی را انتخاب کنید که با وزش باد صندلی ها به اطراف پرتاب نشوند و وزن مناسبی داشته باشند.3-

اگر به دنبال بهینه نمودن فضای بالکن و ساخت یوان و پاسیو وهمچنین اجرای بام سبز خود هستید می توانید با کارشناسان نوین خانه درتماس باشید.

  • محسن نظری
  • ۰
  • ۰

بام سبز

بام سبز,اجرای بام سبز,طراحی بام سبز,هزینه اجرای بام سبز

بام-سبز,اجرای-بام-سبز,طراحی-بام-سبز,هزینه-اجرای-بام-سبز

1-بام سبز

2-چرا بام سبز؟

3- تقسیم بندی کلی عناصر بام سبز

 

پشت بام ها فضای زیادی را در اختیار ما قرار داده اند اما معمولا فضاهای بی استفاده در منازل ما محسوب می شوند. خلا وجود حیاط وفضای سبز در آپارتمان های امروزی به شدت احساس می شود. اگر بتوانیم از فضای پشت بام به درستی استفاده کنیم می توانیم حیاط های با صفای گذشته را بر روی پشت بام خود داشته باشیم.

بام سبز

سقف خانه هایی که باگیاهان زنده پوشانده می شوند . با پیشرفت فناوری می توانیم پشت بام خانه خود را با محوطه سازی و استفاده از گلها و فضای سبز روح ببخشیم.

چرا بام سبز؟

مشخصا داشتن بام سبز یکی از اقداماتی است که نیاز به هزینه در زمینه های ساختاری ، آب بندی و زهکشی بام خواهد داشت اما باید توجه کنید که با داشتن این بام علاوه بر زیبایی خارق العاده و فضایی برای استراحت و رسیدن به آرامش خود و خانواده تان ، می تواند مزیت اقتصادی و زیست محیطی را در برداشته باشد.

استفاده از این بام ها با طراحی های متنوع از گل ، چمن و گیاهان بسیار زیبا می تواند بخش زیادی از اراضی بایر شهری را به باغ تبدیل نماید.

با استفاده از این بام ها می توانید تابستان های خنکی را تجربه کنید. چرا که این بام می تواند در کاهش اثر جزیره ای گرمایی شهری نقش موثری ایفا نماید .

با استفاده از این بام ها می توان میزان موثری از جریان فاضلاب سطحی را کاهش داد. بدین صورت که بین نصف تا سه چهارم از بارش های سالانه را در خود حفظ نموده و جریان اکثر پس مانده ها را به تعویق خواهد انداخت.

این بام ها دائمی می باشند.ماندگاری این بام ها می تواند به 50 سال برسد.

بام سبز,اجرای بام سبز,طراحی بام سبز,هزینه اجرای بام سبز

 تقسیم بندی کلی عناصر بام سبز

ساختار سقف

لایه پوشش گیاهی

لایه زهکش

لایه محافظ

محیط کشت

بام سبز,اجرای بام سبز,طراحی بام سبز,هزینه اجرای بام سبز

ساختار سقف

غشا بام یا لایه عایق کاری رطوبتی بام می تواند از نشت و چکه کردن آب جلوگیری کند. این غشا می تواند به عنوان یک لایه یکپارچه ضد آب استفاده شود و هم می توان ورقه های جدایی را در کنار یکدیگر به کار برد.

لایه پوشش گیاهی

برای انتخاب گیاهانی که قرار است بر روی بام گذاشته شوند موارد متفاوتی نظیر شرایط آب و هوایی ، آب ، هزینه نگهداری و غیره را باید مورد توجه قرار داد. بام سبز معمولا تا حد امکان سبک طراحی می شوند. بنابر این باید از گیاهانی استفاده نمود که با مراقبت و توجه کم و با عمق کم در خاک رشد کنند. این گیاهان قرار است تا با باد و باران و طوفان ها مواجه شوند و باید به اندازه کافی برای چنین شرایطی مقاوم باشند. البته بسته به نوع اقلیم مختار هستید نوع گیاهان را انتخاب کنید.

محیط کشت

محیط کشت برای رشد گیاهان درنظر گرفته می شود. این محیط باید سبک وزن باشد و نسبت به خاک معمولی تفاوت هایی داراست. ماسه ، سنگ های متخلخل و گیاخاک مصنوعی معمولا در این محیط کشت باید وجود داشته باشند.

لایه زهکش

در زمان آبیاری لازم است تا آب بتواند از هر قسمت از بام سبز به سمت سیستم زهکش جریان پیدا کند بنابراین این لایه بین محیط کاشت ولایه محافظت قرار خواهد گرفت. بام ها این قابلیت را دارند تا بخش اعظم آب باران را در خود حفظ کنند که می تواند فشار سیستم زهکشیرا کاهش دهد اما همواره مقداری آب وجود خواهد داشت که لازم است تا تخلیه شود.

لایه محافظ

این لایه به منظور جلوگیری از نشت و نفوذ آب در قسمت های مختلف بام و عایق کاری مورد استفاده قرار می گیرد. بعضی از بام ها لزوما به این صفحه محافظ احتیاجی ندارند و روش های جایگزین را به کار می برند.

  • محسن نظری
  • ۰
  • ۰
تعمیرات-دیوارها-و-تیغه-ها

تعمیرات دیوارها وتیغه ها

1) انواع دیوارهای جدا کننده 

2) دیوار جداکننده در طراحی دکوراسیون

با به کارگیری این دیوارها در خانه می توانید فضا را به بخش های متفاوتی تقسیم کنید. علاوه بر این خود این دیوارها هم به عنوان یکی از وسایل منزل کارایی خواهند داشت و در زیبایی خانه نقش مهمی ایفا می نمایند. تعمیرات دیوار و تیغه شامل موارد متعددی می شود که در ابتدا لازم است با انواع جدا کننده ها آشنا شویم.

1) انواع دیوارهای جدا کننده

  • ‌بر مبنای موقعیت
  • بر مبنای مصالح تشکیل دهنده

-تقسیم بندی بر مبنای موقعیت

اگر دیوارها داخل قاب قرار گرفته باشند به آنها میانقاب و اگر خارج از قاب قرار گیرند تیغه می‌گویند.

-تقسیم بندی بر مبنای مصالح تشکیل دهنده

دسته دیوارهای گسسته همانند دیوارهای آجری‌، سفالی ،بلوکی و …

دسته دیوارهای پیوسته همانند دیوارهای ۳D پانل پیش ساخته و دیوارهای گچی

میانقاب‌ها به دو نوع سازه‌ای و غیر سازه‌ای تقسیم بندی می‌شوند

2) دیوار جداکننده در طراحی دکوراسیون

-در کشویی

گزینه مناسب برای طراحی دکوراسیون که در سبک ها و قیمت های متفاوت در بازار موجود می باشند. درهای ضخیم یا مات تا درهای شیشه ای و شفاف در این گروه قرار دارند.

-قفسه های کاربردی

استفاده از قفسه سه مزیت عمده برای شما به همراه دارد :  مکانی برای نگهداری وسایل شما ، جدا کننده فضا و در کنار آن افزودن به زیبایی خانه شما

-پرده‌

این جدا کننده علاوه بر سادگی ، قیمت مناسب و امکان جابجایی می تواند زیبایی خانه شما را دو چندان کند.بنابراین هنگام جداسازی می توانید به گزینه استفاده از پرده های آویخته شده هم فکر کنید.

-پارتیشن‌ طرح‌دار

پارتیشن های طرح دار از جنس چوب می توانند علاوه بر جدا نمودن فضای خانه ، منزل شما را زیباتر کنند.

  • محسن نظری