نوین خانه

نوین خانه | سریعترین راه برای ارتباط با تعمیرکاران و فعالان در حوزه تاسیسات واحدهای مسکونی و تجاری در هر منطقه

نوین خانه

نوین خانه | سریعترین راه برای ارتباط با تعمیرکاران و فعالان در حوزه تاسیسات واحدهای مسکونی و تجاری در هر منطقه


سایت نوپای نوین خانه پایه گذار نگرشی نو در دریافت و ارائه کلیه خدمات در حوزه تاسیسات
سرویس دهی ضعیف ، عدم پشتیبانی ، در دسترس نبودن ، قیمت ها بعضا غیر منصفانه و ...
اینها تنها بخشی از مشکلات در زمینه دریافت خدمات در زمینه تعمیرات و تاسیسات واحدهای مسکونی و تجاری به شیوه سنتی می باشد.
سایت نوین خانه توسط جمعی از دانشجویان حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه علامه و صنعتی همدان با هدف سهولت دسترسی به نزدیک ترین متخصصان تاسیسات در هر منطقه تهران ، در سال 95 پا به عرصه استارت آپها گذاشت.
محسن نظری یکی از مدیران وبسایت نوین خانه در این باره گفت : " پس از اینکه به ضعف های موجود در سیستم سنتی خدمات تعمیرات و تاسیسات منازل و واحد های تجاری پی بردیم ، تصمیم گرفتیم تا با راه اندازی این وبسایت که تمرکز آن بر ارتباط دهی هرچه سریعتر میان ارائه دهندگان خدمات تاسیساتی و دریافت کنندگان از سوی دیگر می باشد ، کار خود را در این حیطه آغاز کنیم.
وی افزود که در حال حاضر در فاز اولیه گسترش این ایده می باشیم و در آینده ای نزدیک قصد داریم تا با افزودن ویژگی های سودمند دیگر، به عنوان یک پلت فرم یا واسط بسیار کارا بین شرکتها و ارائه دهندگان از یکسو و مشتریان و استفاده کنندگان از این خدمات از سوی دیگر باشیم ."
سایت نوین خانه از طریق آدرس www.novinkhane.com در دسترس می باشد و شرکت های ارائه دهنده این خدمات قادر خواهند بود تا به صورت رایگان با انتخاب منطقه ای که در آن به سرویس دهی مشغول می باشند، اطلاعات لازم را وارد نمایند.

درباره منتشر کننده :
نوین خانه سامانه ایست برای ارتباط آسان و سریع با ارائه دهندگان خدمات تاسیساتی در هر منطقه . پس اگر شما نیز در این حوزه فعال هستید می توانید به رایگان اطلاعات خود را در سایت ثبت نمایید. هم چنین اگر استفاده کننده از این خدمات می باشید ، تنها با چند کلیک می توانید به نزدیک ترین ارائه دهنده خدمت مورد نظرتان در منطقه خود دسترسی پیدا کنید.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

معنی لغوی کناف از نام خانواده ی آلمانی است که شروع به تولید محصولاتی کردند که بعد ها به نام کناف معروف شده است.

کناف به نوعی صفحه روکش دار گچی می باشند که برای سقف و دیوارمورد استفاده قرار می گیرد و به آن مصالح خشک نیز گفته می شود.

شرکت نوین خانه با شرکت هایی که عاملیت کناف ایران را دارند همکاری می کند و در نتیجه زیر سازی های استفاده شده برای کناف های این شرکت طبق استانداردها می باشد.

کناف سقف و یا دیواری که از نوین خانه دریافت می کنید به دلیل داشتن عاملیت از کناف ایران جنس های آلمانی می باشد چراکه کناف ایران تحت لیسانس آلمان می باشد و جنس های اورجینال و با کیفیت در خدمت شما قرار خواهد گرفت.

شرکت نوین خانه با رزومه عالی برای اجرای کناف سقف و یا دیوار می باشد که  برای بیمارستانها، دادگستری و استانداری هم کناف اجرا کرده است و رزومه کاری بسیار قوی در این زمینه  باعث شده است که در بین 10 عاملیت اول کناف ایران قرار داده شود.

قیمت کناف سقف و یا قیمت کناف دیوار بستگی به طرح درخواستی شما دارد به عنوان مثال اگر طرح کناف دکوراتیو درخواست شما باشد قیمتی بالاتر نسبت به طرح کناف ساده دارد.

قیمت این نوع کناف ها از 37000 تومان شروع می شود تا 48000 تومان.

نوع دیگری از کناف وجود دارد که اصطلاحا به آن تایل گفته می شود که نسبت به انواع دیگر قیمت پایین تری دارد و بیشتر برای ادارات مورد استفاده قرار می گیرد. که معمولا تایل های 60 * 60 می باشند

قیمت کناف های تیل معمولا 35000 تومان می باشد.

شرکت نوین خانه ارائه دهنده محصولات کناف از جمله کناف سقف، کناف سقف پذیرایی، کناف سقف آشپزخانه، کناف سقف اتاق خواب، کناف دیوار و ... می باشد.

در حوزه اجرای کناف برای منزل یا اماکن بیمارستانی و دولتی کناف کاری را به نوین خانه بسپارید

  • ۹۶/۱۰/۲۷
  • محسن نظری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی